donderdag 22 april 2010

House of Sketches sketch 21 en een Award


Hallo allemaal, ik wilde even zeggen ,super die reacties op mn baby creaties en bloempotje ,je krijgt er gewoon zin in om nog meer te maken.
Voor deze sketch van de House of sketches heb een kaart gemaakt voor onze lieve vrienden ,ze zijn zwanger en zo gegund . Ik weet dat zij van roosjes en roze en alles wat romantisch is houd ,ik vond het toch aardig gelukt.
En een Award gehad van Petra en jolara

Bedankt meiden en ik gun iedereen deze mooie zonnige award toe xxx liefs Christa

15 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje Christa! En dankjewel voor de award, jij gunt hem ook zeker weten, zulke leuke dingen.

Liefs Ida

Anneke zei

Hoi Christa,
wat een romantisch papier heb je gebruikt!
En zo lief dat stempeltje!
Groetjes Anneke

m@deliefjuh zei

ja deze is ook weer super zeg! helemaal leuk!

Isabelle zei

Hey Christa,
wat een super snoezige kaart! Prachtig!
Die kleuren passen onwijs mooi bij elkaar :)

Liefs, Nyna.

Hetty zei

Wat een super mooi en lief kaartje

gr hetty

chantal zei

wouw christa
wat een schitterende kaart
echt super
gefeliciteerd met je welverdiende award
liefs chantal

lies zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Daar zullen ze vast blij mee zijn.
Je bent altijd zo attent voor anderen dat is super.

Liefs Lies

Angelique zei

Wat een schitterende kaart! erg mooi, lief papier heb je gebruikt!!

Loes Oorschot zei

Oooh wat prachtig! Alles past perfect bij elkaar, zó mooi!

Groetjes, Loes

Sandra zei

wauw wat een prachtig kaartje is het geworden. en ik weet zeker dat je vriendin er heel blij mee zal zijn,
groetjes sandra

p.s. gefeliciteerd met je award

Creagea zei

Wauw weer een prachtig kaartje...super

Liefs Gea

Amanda zei

in 1 woord Geweldig!

liefs Amanda

Janine zei

Hoi Hoi

Wat een liefplaatje zeg ik heb die nog nergens gezien
ik ben ook helemaal weg va the greeting farm dit plaatje is echt super

Liefs Janine

Debbie Stip zei

Ha Christa, wat een superromantisch kaartje! Heel erg mooi! Normaal ben ik zelf niet zo van het zachtroze, maar je hebt me met dit kaartje om hoor;-) Zelf misschien toch maar eens proberen hahaha...
xxDebbie

Peter's Planner blog zei

Je bloempotjes zijn inderdaad prachtig dat is toch leuk om dat opgestuurd te krijgen maak je dag helemaal goed als je die op de deurmat vindt.

Groetjes Scrapfanaat Peter