donderdag 27 mei 2010

House of sketches en de uitdagings kaart van Annette creafarm

Zo het is weer donderdag tijd voor een nieuwe sketch van de HOUSE OF SKETCHES. Sketch 26 met een lief pennyblack hondje schattig niet.



En ik heb een trouw kaart gemaakt voor kennisen van ons die gaan in juli trouwen , en toen zag ik de uitdaging staan bij Annette creafarm, die vond ik zo gaaf dacht meteen aan een trouwkaart, Cheryl heeft deze uitdaging verzonnen gaaf toch




Nou wat vinden jullie ervan ? Scrapwaardig of niet hihi, Fijn weekend allemaal
XXX Christa

27 opmerkingen:

Wendy ten Hove zei

Hoi Christa,

Super! Wat heb je mooie kaarten gemaakt!!! De stempel van het hondje vind ik heel erg leuk! En de trouwkaart is ook heel stijlvol, zeg, daar zullen ze heel blij mee zijn!! Mooi gemaakt allebei.

Groetjes,
Wendy

Sandra zei

wauw je kaartje ziet er schitterend uit zeg en wat leuk met dat schuif venstertje super zeg,
groetjes sandra

De Creakeet van Peet zei

heel leuk gemaakt meis allebei zien er weer tiptop uit enne dat hondje van penny black blijft een schatje...Liefs Peet

Anoniem zei

Leuke kaarten. Sketch ziet er ook leuk uit om te maken.
Grtjes
christa

*Ellen* zei

whow wat een stel prachtige kaartjes zijn dit

PatriciaKleijn zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt hoor!

*Kus Patries*

Riet zei

Prachtige kaarten Christa,leuke stempels,mooi papier.

Liefs Riet.

Ilonka zei

whaaa wat een schitterende kaartjes erg mooi!!

groetjes Ilonka

Maris zei

schattig, wat een leuke kaartjes xx

Me zei

Wat een mooie kaartjes weer.

Grtjss Marjon

creacora zei

heel mooi Christa allebei de trouwkaart had ik al bewonderd bij ons creablog en deze is ook super idd een schattig hondje !

groetjes Cora

chantal zei

wouw schitterende kaaten christa
erg leuk gedaan
liefs chantal

nicolet zei

Dat ziet er stuk voor stuk prachtig uit Christa!
Groetjes Nicolet

Creagea zei

Supermooie kaarten,had ze ook al gezien op hyves.

Amanda zei

Prchtig kaartje Christa, heeeeeel scrapwaardig hoor!

liefs Amanda

Anneke zei

Hoi Christa,
Heel leuk kaartje!
En die uitdagingskaart is ook super :)
Groetjes Anneke

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooie kaartjes
heb je weer gemaakt

gr hetty

Angelique zei

Wat heb je super mooie dingen gemaakt! prachtig zeg!

Nannieflash zei

Fabulous card Christa, its beautiful. With love and hugs Shirleyxxxxx

Jolanda zei

Ziet er supers uit!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtige kaartjes Christa, zo mooi en zo schattig!
Groetjes van Jacqueline

Debbie Stip zei

onwijs mooie kaartjes weer hoor! En die lieve Penny Black stempeltjes heb ik ook, gewedlig zijn ze hè?!
xxDebbie

Desi zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Desi zei

schitterende kaartjes heb je weer gemaakt christa
groetjes desi xxxxxxxxxxx

Hobbyshop Twinkeltje zei

mooie kaarten heb je gemaakt

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Dit ziet er echt goed uit zeg!
Heel erg mooi gedaan hoor!

groetjes Marianne

Cheryl zei

Hoi Christa,

wat erg dat ik je kaart niet eerder gezien heb! Ik ben al een hele tijd aan het kijken, of iemand met mijn patroon al de kaart gemaakt had en nu kwam ik erbij uit! Schitterende kaart is het geworden!

Liefs, Cheryl