maandag 15 augustus 2011

Sanne




Hoi allemaal,

Hier mij DT Bijdrage voor Scrap&More
Ik vind die paperbags zo grappig je kan er alle kanten mee op , ik heb dus een grote verjaardagstag van gemaakt.
Ik had het gezien op youtube vond het zo grappig.
Het papier is van Trimcraft premium paper uit de serie dessert blossom, de bloemen zijn van CrealiesDe versierde hoek randjes zijn de stansen van Nellie's choice.
De takjes zijn van Cheery lynn ik heb kant lint en van dat gave jute gebruikt.
Verder heb ik het Greetingfarm afdrukje( birthday anya 2) in gekleurd met de copics verder met parelpen en stickles afgewerkt.
Nou de jarige heeft deze al ontvangen , hij was voor Sanne , en ze vond het super leuk , gelukkig pfff hihi
XX Christa

25 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

die paperbags hebben zoveel mogelijkheden.
deze is ook al zo leuk.
groetjes miranda

Colien zei

Hij is superleuk! Ik heb em zaterdag 'live' gezien, erg gaaf gemaakt! En een leuk idee om op deze manier afdrukjes kado te doen!
grtz.Colien

miriam zei

Hij is gaaf zeg wat mooi gemaakt
gr miriam

chrilvian zei

hij is echt heel moooi geworden

Irene zei

Jeetje, ik dacht dat het gewoon een super gave tag was maar het is een zakje met inhoud, helemaal te gek!!!

Liefs, Irene

manuela zei

idd ik dacht dat het gewoon een mooie tag was maar het is een zakje met inhoud, zeer leuke gedaan

groetjes manuela

Dora zei

Dat is zeker een heel erg leuk idee, mooi gedaan!

Saskia van den Berk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Saskia van den Berk zei

deze ziet er toppie uit................maar ja ben ook niet anders van je gewend.....hihihihi
Knuff

redscrap zei

wat mooi gemaakt, groeten mina

Lenie Hempen zei

Hoi Christa

Dit ziet er schitterend uit.
Echt prachtig mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

corryskaart zei

wat een prachtig werkstuk en erg leuk om cadeau te doen met afdrukjes,helemaal gaaf!
groetjes van corry

Noriko zei

Hij is enig Christa.
Leuke kleuren.
En erg leuk zo met de afdrukjes.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Jolanda zei

erg gaaf gemaakt Christa!
grtz Jolanda

Irma zei

Hoi Christa , dank je wel voor je lieve reactie op het doosje wat ik heb gemaakt.
Jouw kaartjes zijn ook geweldig zeg, echt superrrr. Ik ben gelijk volger bij je geworden.
Groetjes Irma

Loes Oorschot zei

Wat prachtig zeg! Ik had niet gezien dat het een zakje was. Heel leuk idee!

Marianne zei

Hij is prachtig gemaakt, Christa.
Groetjes Marianne

Margreet zei

Wat leuk en een leuk idee een zakje.
Groetjes Margreet

marion zei

Die zakjes zijn idd heel multi-functioneel, ik vind het een plaatje geworden. Liefs, Marion

Hetty zei

Wauuuw hij is zeker super gaaf

gr hetty

Miranda zei

Wat een super gave tag !! en nog wel met inhoud ... erg mooi
Groetjes, Miranda

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Christa.

Liefs Riet.

Sandra zei

dat ziet er weer superleuk uit christa en inderdaad ook superleuk om kado te doen
gr sandra

Dangina Martinez zei

She is gorgeous! Love your inside image also.
Tons of Hugs, Dangina

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een prachtig labeltje zeg. heel erg mooi gedaan!

Liefs Ida