zondag 4 september 2011

Challenge anyone for Anya /Cards etc shop




Hoi allemaal ,

Vandaag weer een nieuwe challenge bij Anyone for Anya , hier mijn 2 dt bijdrage's het thema is back to school, in combinatie met de cc design stempel en het huisjes patroon van Cards etc shop heb ik er een schooltje van gemaakt.
Aaron gaat as woensdag naar de peuterspeelzaal dus ik dacht doe er wat gezonde rozijntjes in , voor uittedelen,ik vind het super schattig zelf geworden
Het huisjes patroon kan je op het Euro blog van Cards etc vinden , en het zegt het al een euro ,super patroon voor zo weinig geld , de mok van het onderste bericht vind je daar ook voor een euro!
XX Christa

24 opmerkingen:

marion zei

ohhhh schitterend Christa !!! Liefs, Marion

Jolanda zei

superschattig idd...dan zal je zoontje zeker graag naar school gaan met zo'n leuk uitdeelhuisje!
grtz Jolanda

Irene zei

OOOOOH wat schattig en wat zal je manneke glunderen als hij daarmee rozijntjes mag uitdelen!!!

Groetjes, Irene

jans zei

heel mooi grt jans

Loes Oorschot zei

Superleuk idee en heel mooi gemaakt!

Groetjes, Loes

miriam zei

wat een mooi schattig huisje
gr miriam

Margreet zei

wat n leuk huisje/schooltje is t geworden zeg en leuk idee om de rozijntjes erin te doen. Gaat hij voor t eerst naar school of gewooon weer na de vakantie?
We moeten trouwens nog even wachten om wat af te spreken want ik heb enrome wateroverlast gehad in mn hok. Alles staat op zn kop daar. Ik was vlak voor ik op vakantie ging eindelijk aan jou kaart g=begonnen maar dat ligt daar nog in mn hok te wachten tot ik t af kan maken. Ik heb mn vloerbedekking allemaal weg kunnen gooien en hoe ver de rest van de schade is weet ik nog niet precies. Nou meis we spreken elkaar wel weer he.
Liefs margreet

Dina zei

wat een super idee om uittedelen prachtig

corryskaart zei

hoi christa
wat een schattig huisje,maar het lijkt mij wel veel werk maar dan heb je ook iets:-))
p.s heb je mijn mailtje nog gehad?
groetjes van corry

Marianne zei

Hij is prachtig Christa.
Supergaaf.
Groetjes Marianne

Lenie Hempen zei

Hoi Christa

Wat een schattig huisje,schooltje.
En dat je Zoontje mag uitdelen dat zal hij wel super leuk vinden.
Hij kijkt er vast naar uit om naar schooltje te gaan.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Miranda Slagboom-de Groot zei

hij ziet er super uit
groetjes miranda

chantal en sygrid zei

schitterend huisje christa
erg mooi gemaakt.
ben benieuwd hoe aaron het straks vind op de peuterspeelzaal. zie je er zelf al tegenop? uit ervaring weet ik dat de ouders er vaker tegen op zien dan de kinderen zelf;) ( werk zelf ook op een peuterspeelzaal namelijk)
liefs chantal & sygrid

Jaimy zei

wat heb je toch een superleuk huisje gemaakt zeg! echt een heel leuk idee ook dat met die rozijntjes!

Groetjes, Jaimy

Lia zei

Wat een schattig huisje, heel leuk gemaakt,

groetjes Lia

Hetty zei

Wat een schitterende creatie

gr hetty

Sandra zei

je huisje is superleuk hoor christa en leuk gemaakt ook, wat leuk dat aaron nu naar de peuterspeelzaal gaat, waarschijnlijk heeft ie het er enorm naar zijn zin
gr sandra

Chantal zei

Wat een geweldige creatie zeg! Erg leuk als 'back to school' thing!

Anke zei

Wow wat prachtig. Heel mooi huisje.
liefs Tessa & Anke

*Ellen* zei

wat een origineel huisje, prachtig hoe je dit hebt gemaakt

Dora zei

Wat heb je dit enorm goed gedaan!

Anneke zei

Hoi Christa, echt geweldig :) Vind je schooltje schitterend gemaakt meis!!
Groetjes Anneke

Ans zei

Dit is leuk, nu gaat hij zeker graag naar "school".

Liefs Ans

Dangina Martinez zei

Fabulous! Love the dog house, DP and everything else.. You never seem to let us down .
Tons of Hugs, Dangina