vrijdag 2 september 2011

Chocomok for Christmas /Cards etc Euroblog



Hoi allemaal,

Gisteren zijn er weer 2 patronen uit gekomen bij Cards etc Euroblog, een opkikkermok/ik heb er een chocomok dan van gemaakt en een huisje, het huisje zet ik as zondag op mn blog ivm met challenge Afa.
Jolanda heeft weer super leuke dingen bedacht, wat ik zo leuk vind van de mok, dat je er iets lekker in kan doen, ik heb zoals je ziet 2 zakjes hotchocolate drink in gedaan.
Dus gebruik je fantasie!!
De patronen kosten 1 euro per stuk ,nou toch super voor dat geld!
Even zeggen zien jullie dat geruite rode netje ,de bloem ligt erop, is een fruit netje van een doosje nectarine's ,ja gebruik alles haha ;)
XX Christa

27 opmerkingen:

Angelique zei

dat is echt recycle haha... Wat is dit weer mooi zeg, schitterend!

Annemarie en Merit zei

jij bent één en al fantasie, meid geweldig ook deze mok weer.
En dat netje hoe verzin je het, maar het geeft een geweldig resultaat

gr annemarie en merit

Marianne zei

Ik vind hem prachtig gemaakt, Christa
Groetjes Marianne

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een leuk idee
groetjes miranda

Lia zei

Wat een superleuk idee zeg,

groetjes Lia

De Creakeet van Peet zei

wat een leukerdje weer zeg, waar haal je het allemaal vandaan? Knuf peet

*Ellen* zei

wat gaaf, prachtig en super origineel is deze kop kaart

Corine van der Zee zei

Hoi Christa, via via op je blog terecht gekomen en gelijk volger geworden. Je maakt super leuke en mooie creaties, vind deze ook helemaal te gek en wat een idee dat sinaasappelnetje.

Groetjes Corine

Irene zei

Enig gedaan, leuk kadootje voor de koude dagen en ook ik bewaar alles.........dat is ook wat scrappen is toch, van alles bij elkaar brengen!

Groetjes, Irene

Dora zei

Dit is echt zo leuk!

Noriko zei

Wowwww, hij is super leuk geworden!!
Leuke uitwerking heb je ervan gemaakt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

corryskaart zei

hoi christa
wat een geweldig leuke kaart en dat toefje slagroom vind ik echt super leuk!
moest inwendig erg lachen om dat je alles hergebruik,dat deed ik in het begin ook maar de hobbykamertje slibte dicht:-))maar soms kan ik het toch niet laten!
groetjes van corry

chrilvian zei

woww wat leuk
hahhah toevallig gisteren de uien weggegooid en de netjes appart gelegt mooi oranje netje voor halloweencreaties

nicolet zei

Prachtig Christa!
Groetjes Nicolet

Anneke zei

Wat een leuke kopjes kaart Christa :)
Helemaal geweldig meis!!
Groetjes Anneke

Wilma24 zei

super leuk gemaakt zeg
ik vindhem geweldig ik had het patroon ook gezien erg leuk

liefs wilma

marion zei

Wat prachtig !!! Wat grappig dat je een soort van Easel card gemaakt hebt ! Liefs, Marion

Jolanda zei

ik had deze superleuke creatie al bewonderd op het euroblog...goh wat ben jij inventief en creatief zeg! echt een leuk kadootje voor de koude dagen
grtz Jolanda

majo zei

Wat een leuk idee zeg en die slagroom net echt. Mooie papiertjes en een schat van een afdrukje. Fijn weekend gr Majo

miriam zei

had hem al gespot op clubs hij is prachtig
gr miriam

Sandra zei

ja ja dat was het eerste wat ik al tegen peter zei ze heeft een sinasppelnetje gebruikt, had ik dus de rest nog niet eens gelezen. Vind hem superleuk
gr sandra

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje christa
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Glenda Atkins zei

Gorgeous work Christa!

Joyce Ebben zei

Schitterend Christa! Wat een mooie easelkaart/doosje, er leuk met die zakjes er in! Groetjes Joyce

Lenie Hempen zei

Hoi Christa

Wat een prachtig mooie creatie.
Echt schitterend mooi.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Chantal zei

Dat is idd geen geld voor zo een mooi patroon! Leuke draai heb je er ook aan gegeven zo als chocomok!

Groetjes,
Chantal

Sandra zei

Super leuk !