zondag 2 oktober 2011

Anyone For Anya HalloweenChallenge



Hoi allemaal,

FF een update over DikkieDik, hij is thuis, zeer vermagert,zn koppie helemaal kapot gekrabbelt, gisteren zijn we een rondje gaan lopen en toch weer roepen en toen hoorde mn man heel zacht miauuuuw, ja hoor helemaal diep in de bosjes daar zat hij helemaal angstig.
Ik had een oude doos in de badkamer gezet, vers water brokjes nou schransen erin, gelukkig niet gespuugd alles bleef binnen, en dorst, zoozielig, ik ben superrrrrr blij dat hij er weer is, hij heeft de helenacht geslapen beesie is helemaal uitgeput.
Morgen ga ik naar mn eigen dierenarts, als ik het nu doe is er te veel stresss.., ,,zelf lijkt die ook erg blij hij knort helemaal en miauwt heel lief, ik ben helemaal happy dat mn poezenkind terug is ..

De kaart die ik heb gemaakt is mijn dt bijdrage voor Anyone for Anya, Halloween, ik dacht lekker veel paars ,mijn favo kleur.
Het afdrukje is van een oude serie van CC design.
Fijnedag allemaal
XX Christa

23 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er perfect uit Christa.
Groetjes Marianne

Willy's creations zei

Pracht van een kaart...wat fijn voor jullie dat je poezenkind weer terug is...ben dol op happy ends...dikke knuffel voor dikkie dik

Groetjes,Willy

Miranda Slagboom-de Groot zei

En prachtig kaartje.
Fijn dat Dikkie Dik weer thuis is.
Groetjes Miranda

creacora zei

O Dikkie Dik weer thuis geweldig !!!!

Verwen haar maar lekker, harstikke fijn voor jullie !!

Je kaartje is geweldig leuk Toppie kleurwerk Christa !

Groetjes Cora

mariska zei

Oooh wat fijn dat jullie dikkie dik weer terug is zeg. Wat een geluk. Dat gebeurd niet snel. Ik ben super blij voor jullie.
En je kaartje is erg mooi moet ik zeggen, maar dat ben ik ook niet anders van je gewend.

Liefs mariska

Amanda zei

wat heerlijk dat jullie poezenkind weer terug is, helemaal fijn! Enne je kaartje is super!

liefs Amanda

Sandra zei

Lekker dat dikkie dik weer thuis is chris, kan je nu eindelijk weer een beetje beter slapen. Ach en inderdaad morgen maar gewoon weer naar je eigen dierenarts dan kan die even naar hem kijken. Verder is je nieuwe haloween kaartje superleuk
gr sandra

Corine van der Zee zei

Super fijn dat Dikkie Dik weer terug is! Lekker verwennen maar.... Vind je kaartje super!

Groetjes en fijn weekend,

Corine

Devlin zei

Agossie...... Wat super dat ie weer terug is. Je vraagt je natuurlijk af waar die geweest is.. konden katten maar praten.

Mooie kaart trouwens, erg mooie paarse kleur.

Jolanda zei

wat ben ik blij voor jullie dat jullie poezebeest weer terug is!
Je kaartje vind ik helemaal leuk, vooral omdat ik ook een paars-fan ben dus toppie!
grtz Jolanda

corryskaart zei

oh christa wat fijn dat dikkiedik weer terug is en je hem weer lekker kan verwennen en knuffelen,zelfs ik word hier blij van:-))
en je kaart is echt heel gaaf,dus veel succes met de challenger
groetjes van corry

miriam zei

fijn dat hij weer terug is .Prachtige kaart
gr miriam

Lenie Hempen zei

Hoi Christa

Wat fijn dat Dikkiedik weer thuis is.
Verwen hem maar lekker het beesie.
Maar je kaart is prachtig mooi gemaakt.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

chantal en sygrid zei

schitterende kaart christa
erg mooi gemaakt
wat fijn dat dikkie dik weer terug is;) vertroetel m maar lekker;)
liefs chantal & sygrid

Yvonne zei

Och jeetje Dikkie Dik ziet er inderdaad niet echt goed uit op je foto's maar wat ben ik blij voor jullie dat hij weer terug is!

ja kaart vind ik hartstikke leuk, haloween heeft wel wat!
liefs Yvonne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Christa.

Liefs Riet.

Unknown zei

Schitterend je kaart, mooi dat paars. Maar ik ben nog blijer, dat Dikkie Dik terug is. Pff een hele zorg minder voor jullie.
Dikke knuffel voor hem en tot de volgende keer.
Groet van Alexan

Loes Oorschot zei

Oh wat fijn dat Dikkie Dik terug is!!!! Verwen hem maar lekker en ik hoop dat alles goedkomt bij de dierenarts!
Wat een prachtige halloweenkaart heb je gemaakt!

Groetjes, Loes

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Och wat fijn dat hij weer terug is!
Ik lees het verhaal en kan je wel begrijpen hoor.
Gelukkig is er niet veel aan de hand.

Mooie creatie ook!

Liefs Ida

Chantal zei

Ohh Christa wat fijn dat Dikkie Dik weer terug is. Ik vind je kaart ook helemaal top! Jouw weekend kan in ieder geval niet meer stuk. Groetjes, Chantal

Tiets zei

ooo gelukkig dat hij weer thuis is Christa... verwen hem maar lekker hoor. Je kaartje is weer geweldig!
groetjes Tiets

chrilvian zei

oooo ik vind het spookjespapier super
leuk dat je poesiebeesie dr weer is

Irene zei

Wat fijn dat Dikkie Dik er weer is en ook weer lekker eet.....geeft toch hoop dat het wel goed gaat komen (omdat ik weet dat ze zich terug trekken als ze heel erg ziek zijn). Een dikke knuffel voor je beeldige kaart, ik ben er super blij mee Christa! De kleurtjes passen zoooo mooi bij de woonkamer, hij staat te pronken op de kast!!! Ik reageer maar even op je blog omdat ik niet achter mijn pc zit en dit notebook accepteert geen mailadressen die niet in het bestand zitten.
Liefs, Irene