dinsdag 27 december 2011

Kaartje voor Elisa, en kerstaktie bij Tiets...



Hoi allemaal,

ik heb dit slidekaartje gemaakt voor het dochtertje van Martine( madeliefjuh) Elisa is afgelopen zaterdag 5 jaar geworden en wilde een echt meiden kaart sturen lekker vrolijk en fleurig.
Wat een stress kan je hebben om een kaart, ik had de kaart dinsdag 20 dec gepost door alle kerstpost kwam deze kaart dus op haar verjaardag aan , 4dagen onder weggeweest en gewone porto erop.
Volgend jaar dus eerder sturen hihi,, en nog wat ik doe mee met de kerstkaarten aktie bij Tiets, en heb ik toch Gewonnen!!!!
Zat achter de laptop te schreeuwen en te juichen haha ,cor stond buiten te roken en die komt binnen en zei, wat stond je nou te schreeuwen mens hahahahahaha zo blij ben ik .
XXX Christa

19 opmerkingen:

Sanne zei

Gefeliciteerd hoor! Wat gaaf! Ik sta al zo te schreeuwen als ik een top-3-plek heb. Wat een leuke meidenkaart is dit zeg! Leuk gedaan!

Liefs Sanne

Sandra zei

Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep van de kerstkaartenactie bij Tiets, en wat leuk dat je hebt gewonnen. Dat is natuurlijk helemaal supere leuk. Zo wat is je kaart van elise lang onderweg geweest he, ja misschien volgend jaar eerder versturen
gr sandra

marion zei

Hartelijk gefeliciteerd met het het winnen van de kerstactie. Ik vind het zowiezo al prachtig en knap dat je de 50 kerstkaartjes gemaakt hebt. Wat een fleurige meidenkaart laat je hier zien, prachtig ! Liefs, xxx Marion

Irene zei

Een super leuke kaart voor een 5-jarige Jet en proficiat met je 1e plekje bij de kerstkaarten !! Ik heb gewonnen bij de 12 tags, hoe happy kun je zijn maar ik was niet zo uitbundig als jij hoor!!!!

Irene

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd Christa met het winnen van de kerstactie! En je hebt een super leuk kaartje voor de dochter van Martine gemaakt.
Groetjes van Jacqueline

Anneke zei

Gefeliciteerd Christa, en wat een super leuke meidenkaart heb je weer gemaakt :) Echt heel lief!!
Groetjes Anneke

arjette zei

Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt!!!!
En dat je de aktie bij Tiets hebt gewonnen is geheel terecht, ik had het gezien, gefeliciteerd hoor!!!!!
Fijne jaarwisseling!!

gr. arjette.

m@deliefjuh zei

haha ach.. we zijn gewoon enthousiast :) tis ook super leuk als je zo'n prijs wint :)

en de kaart van Elisa.. die staat hier nog steeds op de kast. ze wil hem steeds open en dicht maken.. maar nu mag ze er alleen nog maar naar kijken.. want ben als de dood dat ie kapot gaat anders.
zoals altijd: weer super bedankt!

Chantal zei

Gefeliciteerd! En wat een superleuke kaart is dit geworden voor een meisje van 5!

Groetjes,
Chantal

majo zei

Gefeliciteerd Christa. Enne dit is een super vrolijke verjaardags kaart. xx majo

Lenie Hempen zei

Gefeliciteerd Christa.
En wat een mooi,lief kaartje voor een Meisje van 5 jaar.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

corryskaart zei

hoi christa
eerst van harte gefeliciteerd en kan goed je gejuich begrijpen,bij mij als het eens gebeurd staat het huis op z'n kop:-))
maar je kaart voor elisa is super leuk/mooi en vrolijk en wat de post betreft,zelfs nu moet ik nog kaarten binnen krijgen,hoe jammer!!
groetjes...corry

Sandra zei

Wat een leuke kaart !

Dora zei

Wat heb je er weer een prachtwerk van gemaakt!
En mijn kaarten ...sommige zijn er nog niet!

mariska zei

Wat een onwijs leuk kaartje is dat geworden!!
En hoe kom je aan dat leuke tekst stempeltje?
Enne...gefeliciteerd dat je hebt gewonnen bij Tiets!!

Liefs mariska

carla zei

Gefeliciteerd Christa, het ziet er ook erg mooi uit.
Leuk kaartpatroontje ook.

Christa, i.v.m. de posttarieven:
vanaf januari gaat de prijs nog maar eens omhoog.
Om een rechthoekige kaart van Belgiƫ naar Nederland te versturen wordt dat 1,09. Stuur je buitenformaat en dat heb je in Belgiƫ wanneer je een vierkante kaart wil verzenden, dan kost dat 2,25.
Te doen voor enkele kaartjes, maar niet voor heel veel kerstkaarten en ik heb er heel veel, maar 'k doe er dan geen nieuwe meer bij.

Groetjes,
Carla

Nicole zei

WOW!!Proficiat Christa!! Helemaal super dat je gewonnen hebt. En dit is wel een heeeeel vrolijk kaartje. Echt helemaal leuk!! Ook jij een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012. Liefs, Nicole

Soep zei

wow cristha wat een gave kaart voor een meisje van 5 geweldig leuk
Gefliciteerd met de 1ste plaats bij tiets
het is je gegunt meis
fijne jaarwisseling
liefs,ans xxx

Christa zei

Hoi Naamgenote , wat een fleurig kaartje heb je gemaakt voor de dochter van Martine. Heel leuk ontwerp ook. En lekkere vrolijke kleurtjes.... Proficiat met je 1e plaats bij Tiets !! Super voor je. Fijne jaarwisseling ! Christa.