maandag 25 juni 2012

De Winnaar is uitgekozen door Aaron.

Hallo allemaal,
Woww zeg iedereen bedankt voor die mooie, lieve kaartjes, en voor de presentjes die in wat kaartjes zaten erg lief hoor , ik heb ze keurig opgehangen ,en ze blijven voorlopig hangen hoor ;).
Ik heb de kaarten er wel even af gehaald en op de achtertafel neergelegt, en Aaron heeft dus zelf een winnaar uitgekozen  duss nieuwschierig even naar beneden scrollen ........








                                                                 en de winnaar is......



                                                         
                                                             MARGA VAN ANGEREN  
                                                           
Van harte gefeliciteerd Marga ,, zou jij mij even willen emailen voor je adres gegevens zodat ik je de prijs kan versturen     
Allemaal nogmaal bedankt voor de kaartjes en felicitaties, waardeer het echt XXX
Christa                            

17 opmerkingen:

Pouwla zei

Hoi Christa,
alleerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
En wat heb je veel kaartjes ontvangen! Wow! Wel superleuk!
Was voor Aaron zeker wel moeilijk kiezen hé, hihi. Maar hij heeft een prima keus gemaakt.
Marga, van harte met je gewonnen candy!
En Christa, jou wens ik een hele fijne dag vandaag!

Lieve groetjes Pouwla.

Irene zei

Super goed gedaan Aaron!!!!! Dank voor de candy Christa en Marga proficiat!!!

Irene

Danoesja zei

Hoi Christa

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heel stom van me dat ik vergeten was er iets in te schrijven :-))
Bedankt voor de kans om mee te doen, het is altijd leuk om voor iemand een kaartje te maken.
En voor Marga van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy, heel veel plezier ermee.

Lieve groetjes
Danoesja

Sandra zei

Genieten he christa al die verschillende kaartjes !

Maris zei

zoo heb jij veel kaarten gekregen, nog gefeliciteerd en ook voor de winnaar natuurlijk

Cinderella zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag

groetjes Cindy

Lenie Hempen zei

Als nog van harte gefeliciteerd met Je verjaardag Christa.
Prachtige kaarten heb Je gekregen.
Marga van harte gefeliciteerd met Je gewonnen candy.
Heel veel plezier er mee.

Gr Leny Hempen

chrilvian zei

jeetje wat veeeeeel, geweldig, vooral die monroe,hihihi

corryskaart zei

hoi christa
allereerst wat een heerlijk gezicht al die prachtige kaarten en marga van harte dat je gewonnen hebt en een vraagje christa heb je mijn kaart ook gehad,want ik zag het niet op de fotos:-)) misschien wel weer die postbodes:-((
groetjes van corry

Sandra zei

Marga van harte gefeliciteerd en inderdaad christa je had een hoop leuke en mooie kaarten ontvangen hoor, helemaal super
gr sandra

Marga50 zei

Hoi Christa, van harte gefeliciteerd nog met je verjaardig. Heb je gisteren een gezellige dag gehad? Ik ben helemaal verrast dat ik heb gewonnen met alle mooie kaarten die je heb gehad.Super bedankt en voor je zoon een dikke knuffel,want hij heeft mijn kaart eruit gehaald. Super.!!!! Een fijne avonden groetjes van Marga.

Kim zei

Wauw wat een prachtige kaarten heb je gehad! Dan voel je je gelijk echt jarig he?! Nog gefeliciteerd trouwens.

Groetjes Kim

annie zei

Hoi Christaaaaaa zoooooo je hebt er toch veel gehad hoor superrrrr leeuk allemaal en Aaron heeft goed werk verricht
liefs annie

PatriciaKleijn zei

wow leuke kaartjes allemaal zeg :D

Liefs Patricia

*mieke* zei

Zo te zien ben jij niet vergeten Christa!!! En Mara natuurlijk van harte met je gewonnen prijs!
Groetjes Mieke

Crealett zei

Christa van harte gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor de kans. Marga gefeliciteerd met je gewonnen candy.

Lieve groetjes, Alette

Chantal zei

Hoi Christa,

Owjee, ik ben je helemaal vergeten te feliciteren met je verjaardag... Helaas kon ik niet meedoen aan je candy omdat ik op vakantie was maar bij deze dus nog wel mijn felicitaties!
Groetjes,
Chantal