maandag 25 juni 2012

Verjaardags Candy Christa



Hoi allemaal,

24 Juni word ik 35 jaar , en dat wil ik vieren met een Candy .
Wat zit erin:

Paperpad Prima marketing Fairy Belle
Paperpad  Prima marketing Sparkling Spring
Vlinders Prima marketing Fairy Belle 
Bosje witte rozen
4 papierenzakjes met labels 
Een armband met verschillende druk beads erop kan je zelf erop drukken
En een Kaart van mij ;)

Ik hoop dat jullie het leuk vinden?
Wat mag je doen:  ik zou het leuk vinden om natuurlijk een mooie verjaardagskaart/creatie te krijgen voor mn verjaardag.
Zou het ook leuk vinden als je Volger word van mijn blog
Zet de bovenste foto op je blog met een link terug naar mijn blog


Ik sluit mijn Candy  25 Juni , Doen jullie mee??
Deze candy staat vast ,naar beneden scrollen voor nieuwe creatie's

XX Christa succes allemaal ;)

35 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Christa!
Wat een leuke candy wil je wegschenken. Papier en materiaal ziet er prachtig uit, evenals je kaart. Ik wil graag deelnemen aan je candy. Ook zal ik je een mailtje sturen voor je adres zodat ik je een verjaardagskaart kan verzenden. ;)
Nog een fijne zondag.

Liefs, Myriam

Edilza Teixeira Scrap e Artes zei

Oi Christa!!!

Já sou sua seguidora há algum tempo. Parabéns pelo seu aniversário, saúde, paz e muitas felicidades. Ja coloquei na barra lateral direcionando para o seu blog. Obrigada por compartilhar conosco esse maravilhoso doce.

Seguidora:
Edilza Teixeira
Email:
edilzateixeirascrap@gmail.com

Beijos

Esther zei

Ik doe mee!!
Kaartje krijg je al zoals je weet.haha

Groetjes Esther

Irene zei

Je staat al op de kalender hoor dus het kaartje zou er toch wel komen maar zo'n gave candy maakt het natuurlijk dubbbel leuk!!!!!

xx Irene

Heb je mijn mails gevonden?????

Marianne zei

Prachtig gedaan Christa.
liefs, Marianne

Folkje zei

Wat een leuke candy Christa, ik mail je nog even voor je adres en zal de candy op mijn blog plaatsen.


groetjes
Folkje

corryskaart zei

hoi christa
natuurlijk krijg jij een kaart van mij op je verjaardag en wat een gave candy,in ieder geval hoop ik dat je vele kaarten gaat krijgen:-))
volgens mij heb ik je adres dus er komt een kaartje jou kant op!
groetjes van corry

Dina zei

wordt jij pas 35 ?????niet slecht

Sandra zei

leuke candy christa, zal hem op me blog zetten
gr sandra

Maris zei

heel leuk zeg, ik was gisteren jarig en had ook een verjaardagscandy,nu bij jou dus ook, ik doe graag mee hoor, volgens mij heb ik je adres nog, anders mail ik je hoor xx

Cinderella zei

Hallo Christa,

Wat een leuke candy daar ga ik eens een gokje op wagen en natuurlijk is het altijd leuk om iemanda blij te maken met een kaartje dus ik ga aan de slag ermee.
Groetjes Cindy

Ellen zei

Gave candy Christa....ik ga meedoen. Je staat al op mijn blog.
Ik ga je mailen voor je adres en zet jouw verjaardag in mijn agenda.

Groetjes, Ellen

Anke zei

Wat een prachtige candy. Natuurlijk maken wij ook een kaartje voor je.
Ik zal je zo even mailen voor je adres.
liefs Tessa & Anke

Solange Barreto zei

Olá Christa, parabéns pelo aniversário, que Deus permita tudo que seu coração desejar.
Já sou seguidora, postei na barra lateral, direcionando para o seu.
Lindo sorteio, obrigada pela oportunidade.
Um beijo, fique com DEUS.

Christa zei

Hoi Naamgenote , wat een gave candy geef je weg !! Nou dacht ik dat ik je al volgde .... maar niet dus. Heb me dus maar gauw aangemeld. En een kaart gaat er misschien ook nog wel voor je op de bus .... Creatieve groetjes van Christa.

Raf mama’s mini dingen zei

oh christa wat een gave candy , doe eigelijk bijna nooit mee met caNDY,S LOL BEN NIET ZO,N MAZZELAAR ...whahhaha heb ook nog nooi wat gewonnen , zal wel geluk hebben in de liefde hahahaha
en natuurlijk krijg je van mij ook een kaart !! xxx raf

Chantal zei

Wauw Christa! Jij wordt jarig en jij gaat met cadeautjes gooien? Ik doe graag mee en je krijgt een kaart hoor hi hi. Ik zet je candy ook even op mijn blog. Lieve groetjes, chantal

Crealett zei

Er is er bijna één jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Christa...ha

Ik doe heel graag mee met je verjaardagscandy en ga je ook een kaart sturen. Heb je al een mail gedaan voor je adresgegevens.

Ben volger geworden en hoop nog vaak je blog te bezoeken.

Lieve groetjes, Alette

PatriciaKleijn zei

wat een super gave candy zeg :D ik doe zeker mee... ik volg je natuurlijk al lang en heb je candy in mn sidebar gezet! je adres heb ik al dus er komt zeker een mooi kaartje naar je toe :D

Liefs Patricia

AgnieszkaRC zei

sweet candy and a beautiful blog!!

Regards
Agnieszka

jolanda zei

Wat een leuke candy.
Ga je zo mailen voor je adres om je een kaartje te sturen

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Christa,

Wat gaaaaf zeg,vooral ook de armband,heb je die zelf gemaakt? knap hoor;)

Mooie candy heb je ,eigenlijk doe ik ook nooit mee
soms denk ik gewoon dat ik het te druk heb haha
ti's maar net hoe je je dag invult toch!
Ik ga je mailen en plaats je Candy volger ben ik al heel lang
ben alleen niet zo een bloghopper,daar wil ik graag verandering in brengen ^_^"

Tot mails
Liefs Sonja

Wenche zei

Lovely candy. Thank you for giving us the chance to win these goodies.

Marga50 zei

Hoi Christa,wat een hele leuke candy geef je weg,ik doe mee hoor en stuur je ook een kaart. Groetjes en een fijn weekend,Marga.

De Creakeet van Peet zei

oww wat een leuke candy zeg, zou al blij zijn met zon een echte Christa Kaart maar de rest is uiteraard ook heel erg welkom..ga aan de slag voor je :-)..Knuf Peet

annie zei

Hoi Christha leuke candy ,,,ik heb geprobeert om hem te plaatsen maar het lukt me weer niet hahaha maar je kaartje krijg je hoor zoals altijd hihih
gr annie xx

Sonya zei

What a fantastic candy!
Thank you for the chance to win!
http://lamiastella-sonya.blogspot.it/

Danoesja zei

Hoi Christa

Ik wil graag een gokje wagen al is het alleen al voor die schitterende kaart die je hebt gemaakt.
Ik ben al volger en ga het op mijn blog zetten en je natuurlijk mailen voor je adres.

Lieve groetjes
Danoesja

Pouwla zei

Hoi Christa,

waaaauuuuuuw wat een gave candy! Daar wil ik graag een gokje voor doen! En ik ga je natuurlijk een mooie kaart sturen!

Groetjes Pouwla.

*mieke* zei

Natuurlijk doe ik mee!!! Ik ben dol op candy en helemaal als ik er niet dik van word, maar wel super blij:-) JA kaart staat klaar hoor en gaat een dezer dagen jouw kant op!
Groetjes Mieke

Elin zei

Great Candy you got here! Thank you for the chance to win :)

chrilvian zei

hhmmmm tja....sla even over....
giegelgiegel

lyuda zei

What a fantastic candy!
Thank you for the chance to win!
http://scrapstyle-lyuda.blogspot.com/

Johanna Visser zei

Een super candy en wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Hele mooie kleuren. Wil graag een poging doen voor deze mooie candy.
Bedankt voor deze kans.

Liefs Johanna

Sigrid Klingenberg zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.