dinsdag 18 juni 2013

DT All That Scraps , gemaakt voor Martine



Hoi allemaal,

Deze rietenbloem heb ik opgepimpt voor mijn lieve vriendin Martine Madeliefjuh.

Ik weet dat ze deze stempel helemaal tegek vind dus ja dan is het makkelijk voor mij ;)
Het Stempeltje is van All That Scraps C.C. Designs Swiss Pixie Beautiful Lucy , ik heb haar ge paper pierced, dus dat houd in het stempeltje nog een keer afdrukken op design papier en dan kan je evt het jurkje uitknippen of mutsje, wat ik dus heb gedaan.

XX Christa

10 opmerkingen:

Lenie zei

wat een prachtige creatie, erg leuk om kado te krijgen zeg.
groeten Lenie

Sandra zei

wat een superlief kaartje
gr sandra

Hanny zei

Erg mooi gemaakt, ziet er lief uit en ze zal er vast erg blij mee zijn.
Liefs Hanny
Http:// tierelantijntjes.blogspot.com

jolanda zei

heel mooi gedaan

Exclusively by Mel zei

It's wonderful! I love the zip, and your fabulous design!
Great gift.
Love, Mel. xxx

Anita Meijer zei

Schitterend Christa, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Dit ziet er echt super uit, heb je
heel mooi gemaakt voor Martine, en
leuk die stempel zo gepierced ☼

Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
En lekker van het zonnetje genieten ☼
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Christa.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldige creatie heb je voor Martine gemaakt, super leuk!
Groetjes van Jacqueline

Sylvia zei

Erg leuk gedaan.
Ik vind het altijd zo knap met de stempels hoe dat is ingekleurd en ge paper pierced. Ben druk aan het oefenen (LOL)

Groetjes Sylvia