maandag 30 september 2013

DT-CC Designs - Rodney reindeer


Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een van de nieuwste stempels zien van CC Designs oktober.
Ze zijn super het hele thema is kerst, en ze zijn heel leuk kan ik jullie vertellen, maar hou de rest van de weken in de gaten.
Dit is Rodney the reindeer, super cute toch, verder heb ik 2 sentiments gebruikt de Vintage Christmas sentiments en de Joyfull greetings en ik heb nog de C.C. Designs Cutters Banner Day Die gebruikt.
Alles kan je vinden in de CC designs webshop ze staan over een paar dagen onder New Release Stamps & Dies.
XX Christa

5 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schatje.
Groetjes Miranda

Dina zei

super kaart en een scheet van een stempel

jolanda zei

leuk kaartje

Karin zei

Wat een mooi kaartje Christa, leuk gedaan met die knoopjes!
gr. Karin

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Christa, ik vind hem super.
Liefs van Anita