woensdag 4 september 2013

DT-Kaart CC Designs Ellie the Circus elephant

Hoi allemaal

Weer een leuke stempel uit de nieuwe Serie van CC Designs.
Vandaag laat ik jullie een Circus ticket zien in het groot dan ;)
Ik heb de nieuwe circus olifantje Ellie van CC Designs Sweet november gebruikt en de AmyR circus sentiments, de blaadjes zijn de CC Designs cutters Vine die
Bij ons in de stad was een aantal maanden geleden een circus ,ik heb de mini flyers bewaard en voor deze release gebruikt .
Mijn zoontje is met oma en overgroot oma naar deze circus geweest en vond het geweldig ,vandaar dat ik het idee kreeg om een grote circus ticket te maken

XX Christa

8 opmerkingen:

marion zei

Zo gaaf meis en zo origineel,helemaal geweldig en het olifantje past er supergoed bij, knuf, Marion

Erica ♥ zei

Wat leuk dat je die flyers bewaard
hebt, want dit resultaat is toch
gewoon geweldig ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Sandra zei

supergaaf wat een leuk idee weer
gr sandra

Anita Meijer zei

Wat heb je dit super gemaakt Christa, wat gaaf zeg.
Liefs van Anita

Hetty zei

Wauuw wat is dit gaaf

gr hetty

liszha zei

Wat een goed voorbeeld van iets maken met wat niet duur hoeft te zijn. Helemaal te gek!

Sylvia zei

Super leuk gedaan en bedacht.

groetjes Sylvia

mariska zei

Aaaah wat een schatje zeg.
Heel leuk gemaakt.
Ziet er te gek uit.

Liefs mariska