woensdag 11 september 2013

DT-Kaart CC Designs- Monkey Feet Fall kitty


Hallo allemaal,

Vandaag ook weer heer toepasselijk met het weer van nu een herfst kaart.
Ik heb een stempel gebruikt van Monkey Feet Fall kitty van CC Designs, ben gek van katjes dus mijn keuze dat ik deze zag was snel gemaakt :), de tekst is ook van C.C. Designs  de Down On The Farm Saying Stamp Set.
De afdruk heb ik ingekleurd met distress inkt.
Verder heb ik de kaart vorm met een Marianne design mal opgepimpt onder de afdruk zit ook een Marianne mal.
Verder wat Bloemen ,roosjes,paddenstoeltjes, takjes met foambolletjes ,gaas,wat kleine dennenappeltjes ,parelketting en wat blaadjes , hoop stickles erop voor het glimmende effect.

Hele fijne dag wens ik jullie toe
XX Christa

7 opmerkingen:

Hanny zei

OO Een echte herfstkaart, wat een schitterende creatie is dit, geweldig mooi.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Dina zei

een super creatie prachtig bij het weer

marion zei

Nouja zeg, wat een schat van een stempel, echt mijn ding :). Prachtige creatie heb je gemaakt. Ook superbedankt voor je geweldige tip over blogger, ik wist niet dat het kon en heb het nu wat aangepast zodat de foto's groter geplaatst kunnen worden, onwijs bedankt voor je tip, knuf, Marion

Sylvia zei

Prachtige kaart, leuk model en mooi lief stempeltje.

Groetjes Sylvia

Erica ♥ zei

Wat een te gek gave herfst kaart,
maar ook hoe je die mooie mallen
combineert met elkaar, super ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Sandra zei

wat een superleuke kaart heb je weer gemaakt en een erg leuk stempelafdrukje heb je gebruikt
Gr sandra

jolanda zei

prachtige kaart