zaterdag 28 september 2013

DT-kaart t'Scraphuis een Welverdiende Felicitatie


Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje met de nieuwste Bildmalarna Autum Day,schattig he.
Ik heb haar gestempeld op Aquarelpapier met Archival jet black inkt, en ingekleurd met Distress.
Ik heb een Go-kreate mal gebruikt voor de vorm van de kaart. 
Het papier is van Prima Marketing Fairy Rhymes, geweldig papier is dit, mooie zachte kleurtjes.
Achter het afdrukje heb ik een met de Floral ovals van Spellbinders uitgestanst in wit glans papier.
De tekst is van Joy Noor Design, het hekje is van Unique en daar boven op het hek zit een klei vogeltje gemaakt van de Modge Podge mal Nature.
Verder Kant en Lint , bloemen ,meeldraden, hartjes gesp.
Als je iets wilt of zoekt mag je altijd Jolanda Mailen.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag 
XX Christa

7 opmerkingen:

Sandra zei

wat een lieverdje van een kaartje
gr sandra

Marianne zei

Wat een mooie kaart is dit.
Liefs, Marianne

Anoniem zei

wat een schatje zeg

Groetjes
Patricia

jolanda zei

heel erg mooi en lief kaartje

Karin zei

Prachtig kaartje Christa! Mooie kleuren.
Gr. Karin

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart Christa, ik vind hem prachtig, wat een plaatje weer.
Liefs van Anita

Thea zei

echt een plaatje en zo lief xx