zaterdag 21 september 2013

Gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor een cliënt van mij deze mevr. word 95 jaar volgende week zaterdag, en het mooiste is zij freubelt ook nog zo heerlijk.
Ze borduurt en knip haar plaatjes zo mooi 3d , versiert de kaart met steentjes en sticker hoekjes geweldig gewoon, ik hoop echt als ik die leeftijd mag halen dat ik ook nog zo heerlijk kan freubelen.

Wat heb ik allemaal gebruikt:

Wekker Noor! Design
Tak nr.1 Joy! crafts 
Joy! Crafts vlinders
Modpodge mal Flowers MP24889 is het hoekje van klei
Large Frames Frilly #7 (160 027) Go Kreate
Papier is van kaiserkraft
Negatief plastic lint
Vulpen punt
parelsnoer
kant,tule
wat bloemen en stickles

Ik hoop echt dat ze het leuk vind ,en jullie?
XX Christa

6 opmerkingen:

Sandra zei

wat een superkaart, daar zal ze vast heel blij mee zijn
gr sandra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een prachtige kaart Christa en als die mevrouw zelf ook nog kaarten maakt ziet ze wel dat je er heel veel aandacht aan besteed hebt.Het is een plaatje...lieve groetjes Miranda

Sandra zei

Wat een plaatje Christa en wat leuk he dat ze op die leeftijd nog zo lekker kunnen freubelen .

Anita Meijer zei

Wauw Christa wat een beauty heb je gemaakt, ik vind hem schitterend.
Liefs van Anita

Karin zei

Prachtig hoor! Mooi gedaan met die filmstrip. Daar is de dame vast heel blij mee.
Gr. Karin

Irene zei

Zoo mooi wat zal ze blij zijn Christa en hier boven zie ik nu ook een super kerstkaart, leuk die ginger bread poppetjes!!

xx Irene