zondag 22 september 2013

Kerst zonder design papier


Hallo allemaal,

Ik heb een kerstkaartje gemaakt zonder design papier dat is de challenge bij Time for a magnolia challenge blog, ik dacht moet lukken ;) .
Ik heb wit cardstock gebruikt, ribbelkarton, witpapier met een relief erin ,hihi komt uit een bonbon doosje, ik heb zilvertape geembost met een sterren embosplaat, ook de ovaal van spelbinders geembost .
Verder heb ik een met dat tape het woord kerst gestanst is een mal van Marianne design , de vorm van de kaart is een Gokreate mal.
Bloemen ,gingerbread mannetjes,kant ,tule.
Deze kaart doet dus mee bij Time for a magnolia challenge - geen design papier
XX Christa

12 opmerkingen:

Dina zei

super wat mooi zo

Jopie zei

Nou dit is je goed gelukt Christa ziet er schitterend uit.
groetjes jopie

Hanny zei

Prachtig, een lastige opdracht maar schitterend uitgevoerd.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anke zei

Hij is weer prachtig!
liefs Anke

Karin zei

Ontzettend leuk kaartje Christa!
gr. Karin

Anita Meijer zei

Schitterend gedaan zo Christa, ik vind het weer prachtig als altijd.
Liefs van Anita

Sylvia zei

Hoi christa,

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt de afgelopen week. Vooral die met het hondje vind ik erg leuk.

Groetjes Sylvia

Christa zei

WAUW ! Dat heb je supers gemaakt , Naamgenote. Je mist het designpapier niet eens .... Bedankt voor het meedoen bij TFM. Liefs , Christa.

jolanda zei

heel mooi kaartje, ben zelf nog aan het tobben, want vind het en moeilijke opdracht, want je grijpt al gauw naar het designpapier

Anneke zei

Prachtig kerstkaartje :) Groetjes Anneke

Chantal zei

Wowwww wat een supermooie kaart weer Christa! Je ziet gewoonweg niet dat je geen designpapier gebruikt hebt. Bedankt voor je deelname aan onze TFM-challenge! Lieve groetjes, chantal

Diana zei

Wat een supergaaf kaartje Christa. Bedankt voor je deelname bij TFMC, heel veel succes.
Groetjes Diana