vrijdag 27 september 2013

NederlandseSwappers


Hoi allemaal ,

Ik had meegedaan met de Zwoele Zoenlippen swap bij de Nederlandse Swappers.
De opdracht was maak een leuke verpakking met lippen balsem erin en wat kant en evt leuke frutsels.
Mijn Swap maatje Marisa had als voorkeur vintage,brocante ,roze grijs, vind het toch aardig gelukt he
Hieronder een foto die Marisa heeft gemaakt,hebben jullie een idee wat ik erbij had gedaan
\
Vond het weer leuk om te doen, ik ben erg benieuwd naar mijn swap ;)
XX Christa

5 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

Hij is zekers goed gelukt, erg mooi deze kleuren combinatie knuf peet

Hanny zei

Geweldig, wat heb je iets prachtigs gemaakt voor deze swap, schitterende kleuren en details, mooi hoor.
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Christa en wat een prachtige kleurencombi is dit, prachtig.
Liefs van Anita

corryskaart zei

Hoi christa
Je heb er wel een pracht creatie van gemaakt en nu maar uitkijken naar wat jou toebedeeld word
Groetjes van corry

Judith zei

Wat heb je een mooie swap gemaakt. Prachtig!! Zo mooi bijpassend bij elkaar allemaal en erg leuk ook dat je je zo aan de voorkeur van je swapmaatje gehouden hebt.

Fijn weekend!
Groetjes Judith