woensdag 14 mei 2014

DT StudioLight Beterschap


Hoi allemaal,

Beterschap kaartjes , ik maak ze eigenlijk nooit.
Vandaag laat ik jullie een simpele snelle kaart zien.

Ik heb voor de basis een vorm mal gebruikt en met de kruisjes achtergrond stempel van CC Designs , heb je al een soort basis kaart.
Maar het papier uit de PPSL02 maakt de kaart meer in kleur .


Ik heb met distress inkt het stempeltje van CC  designs ingekleurd.
Een plastic kantje onder een reep papier , bloemen in de hoek evt een tekst.

Wie knapt hier nou niet van op :)
XX Christa

8 opmerkingen:

Sandra zei

wat een schatje van een beterschapskaart chris

jolanda zei

mooie kaart met leuke afbeelding

corryskaart zei

oh wat een lieve kaart met leuke stempel hier moet je wel van opkikkeren
groetjes corry

Cards en Box bij Lady M zei

hier knap je zeker van op heel mooi kaartje groetjes maartje

Anita Meijer zei

Wat een supergave beterschapskaart Christa, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Anita van Merode zei

Echt geweldig mooi!
Groetjes Anita

Irm zei

Hier wordt je toch meteen beter van!!! Erg leuk kaartje Christa!
Groetjes, Irm

Nicole zei

Dit stempeltje en de tekst zijn geweldig, Christa. Net als je kaart......supers!!
Liefs, Nicole