zondag 15 juni 2014

DT StudioLight Collage voor Aaron's fysio


Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie een scraplayout laten zien die ik met het scrappapier van Studiolight heb gemaakt.

Deze layout heb ik voor mijn zoontje zijn fysiotherapeut Anneke gemaakt, zij heeft bijna 6 jaar Aaron fysiotherapie gegeven voor zijn motoriek.
Dit stopt nu ivm met fysio op een andere plek.
Dus ik wilde haar verassen met een mooie herinnering aan Aaron.

Ik heb als basis een goede stevige cardstock gebruikt waarop ik de scrapvellen van Studiolight op heb bewerkt.
De onderste vel is  SCRAPIN01
Toen heb ik een cirkel gemaakt met een groot plat bord ;) en uit vel UNISC09 geknipt .
Een stuk tule over het cirkel geplakt.

Wat ik ook heb gedaan is uit deze 2 bovenste vellen wat rondjes uitgeknipt ,de randen gerafeld en zo opgestapeld als een soort bloem ,ertussen zit nog wat tule en de brad houd alles bij elkaar vast.
Ook uit het overige rode en blauwe papier wat pijltjes gestanst uit een Tim holtz stans.



wat stroken gemaakt van UNITC05 , SCRAPIN04,SCRAPIN02 deze op de cirkel in laagjes geplakt .
De foto's heb ik gemat met UNIJBS14, de randen gerafeld .
De foto's op volgorde geplakt.

Ik had wat originele  praktijk kaartjes meegenomen en deze tussen het papier geschoven .

Verder versiert met de pijltjes en de bloemen en de begin en laatste datum erbij gezet als herinnering. 
Ik heb de layout in een diepe lijst gelegd zo zie je de de niet afgewerkte randjes ook niet meer, want het ligt op de lijst.


Anneke heeft de lijst al gehad van ons en ze was er erg blij mee , wij waren erg blij met haar top mens!!
XX Christa

4 opmerkingen:

chrilvian zei

oooo gaaf joh!

Sandra zei

Erg leuk ziet er goed uit Chris

Christa zei

Wat een prachtige herinnering heb je zo voor haar gemaakt !!
XX Christa.

Sandra zei

Super leuk gemaakt !