zondag 7 september 2014

Sander van Studiolight is jarig!!


Hoi allemaal,

Van de week heb ik dit toffifee doosje opgepimt met de producten van Studiolight .
Sander van Studiolight is vandaag jarig , dus ik wilde iets leuk maken.

Ik heb eerst het doosje bekleed met een stuk grijs cardstock ,deze heb ik er helemaal om heen gevouwen en vast geplakt.

Vervolgend heb ik uit PPSL06 het doosje naar smaak bekleed.

Een stuk tule onder de uitgestanste klok van tim holtz
Daarboven op de vis uit de EASYVL411  en de losse vissen en schelpen uit de EASYVL412 vel .




Ook heb ik een nieuwe stans van nellie snellen gebruikt ,vond deze wel een beetje op een stuk vissennet lijken.
Ook bij de action wat blinkers gehaald wel heb ik heel voorzichtig de haken verwijderd deze zijn vlijmscherp.


De vlaggentjes komen van een magnolia stans, de lettertjes  komen uit een clearstampset STAMPSL92
Verder wat kwallen, anker en zeewier uit de magnolia stanzen set.
Bootje is van dienamic

Super leuk geworden toch .
XX Christa

5 opmerkingen:

Debby Kuster zei

oooooooooo wat is die stoer zeg, echt helemaal super.

fijne zondag nog .....Liefs Debby
http://debbysscrapcards.blogspot.nl

chrilvian zei

Gaaf die kwallen

Erica ♥ zei

Je hebt dit echt onwijs gaaf gemaakt,
er is zoveel moois op te zien, echt top ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

jolanda zei

je hebt dit weer super leuk gedaan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave creatie Christa.
Lieve groetjes Miranda