zaterdag 11 oktober 2014

DT-CC Designs SeaTurtle

Hoi allemaal,

Vandaag een mooie kaart voor CC Designs.
CC Designs heeft een nieuwe ontwerpster en ze heet Jennifer Dove.

Jennifer kan geweldige realistische tekeningen maken en ze zijn nu te koop in het rubber bij CC Designs onder de naam DoveArt Studio

 Ik vind het best wel moeilijk om realistische stempels in te kleuren maar ik  dacht laat  me niet kennen  en probeer het is gewoon.

Mijn keuze viel op de zeeschildpad de SeaTurtle

Wat ik wel heb gedaan is gegoogeld en een natuurboek erbij gehouden hoe de schildpad er nou in kleur uit ziet, ik heb dus gekozen voor een blue sea turlte.

Ik heb 2 soorten blauw gebruikt op de schildpad namelijk de kleuren Stormysky en Chipped saffire van Distress inkt, de omgeving erom heen heb ik de kleuren Broken china, Tumbeldglass en een wat bruine tint de Teadye en de Antique linnen



Het papier is van Prima marketing Sheashore , deze serie staat volop in zee gebeuren ,echt prachtig.
Wat kant en pareltjes stansjes van zee wier en kwallen  en voor de glittering wat Stickles stardust.

Ik vind dat het zelf goed gelukt is ,ik ben erg benieuwd naar jullie mening.

Ook doe ik met deze kaart mee om in het CC Design team te blijven dus dit is mijn sollicitatie kaart, wish me luck :)

Fijn weekend allemaal 
XX Christa

4 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Hey Christa,

Ik zit met volle verbazing te kijken hoe je dit gekleurd hebt,
het is zo echt, zo moooooi, ik vind het
een hele gave stempel, super kaartje ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Thea zei

Pffffff ook ik zit vol verbazing en bewondering te kijken! Hoe gaaf heb je dit gemaakt, super! En alles past zo mooi bij elkaar. Een topcreatie!

Groetjes Thea

Sally Dodger zei

This card is just stunning. You have coloured the sea turtle perfectly, it looks like a photograph. All your papers, embellishments and die cuts work fantastic too. Sally D.x.

Sandra zei

Ooooooooo Christa ik vind um zoooo gaaf zoooo mooi gekleurd ! Superrr!!