dinsdag 14 oktober 2014

Gast dt voor Papernestdolls Reindeer Emma


Hoi allemaal,

Ik mag een gast dt zijn voor Papernest dolls , super toch
De stempeltjes zijn ook zo cute .
Toen Christine het me vroeg zei ik natuurlijk ja!!!.

En  met het geweldige papier van Studiolight  komt helemaal tot zijn recht.

Ik heb Reindeer Emma zo heet de stempel ingekleurd met distress inkt, en het haar even iets anders dan bruin maar zwart gekleurd , vond dat even meer er uit knallen.


StudioLight heeft een hele gave lijn deze heet Scandinavian Winter .
BASISSD178 is de vel met het hout geweldig vind ik deze ,het rechte stuk is de achterkant ervan, 
Het ovaal komt uit BASISSD176 , stans van noor.
Het hert komt uit EASYSD437 helemaal geweldig vind ik deze.
Daarom vond ik het een leuke combi Reindeer Emma met een hert van Studiolight.
Het tagje , het hart met lint en het hartje komen uit vel EASYSD439 .

Verder had ik een halve cirkel stans van marianne designs gebruikt, en een hoop stickles stardust .

Hoop dat jullie het weer leuk vonden .
XX Christa

2 opmerkingen:

Marleen zei

Hoi Christa,
Ik kwam het adres van je blog tegen in het Marianne's Favourites Kerst boek en ben even rond komen snuffel. Wat een schitterende dingen staan er op je blog en wat knap al die verschillende technieken die je gebruikt.
Ben natuurlijk gelijk je volger geworden!
Groetjes, Marleen
http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

Erica ♥ zei


Haii Christa,

Helemaal gaaf, erg mooi gemaakt, en
zeker een goede combinatie ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}