woensdag 11 februari 2015

GastDesigner Dutch Doobadoo-Verjaardag taartje


Hoi allemaal,

Deze maand ben ik gast designer voor Dutch DoobaDoo en ik mag met die geweldige verjaardag serie werken, en dat is echt een feestje.

Wat ik aan jullie als eerste wil laten zien is de taart punt , Dutch Card Art - Pie Set.

Deze vorm is super leuk want als je meer punten zou maken kan je een hele taart opbouwen , bijvoorbeeld leuk voor uitdeel cadeautjes.

Als eerste heb ik de taartvorm uitgetekend op licht roze cardstock en daarna gevouwen en in elkaar gezet.
De achter kant heb ik strak ingevouwen zodat je er een leuk cadeautje in kan doen.


Ik heb de golvende rand twee keer geknipt voor een leuk zoet effect. 
Met blingbling lint de scherpe randen afgewerkt .




Verder boven op de taartpunt een grote bloem met blaadjes van Noordesign en een meisje erin van Ppinkydolls .
Wat pareltjes en wat stickles stardust, en een leuke tekst maakt het af.





Ik ga weer lekker verder met deze mooie serie ,tot gauw 
XX Christa

2 opmerkingen:

Ela zei

Dit is weer een leuk .model zeg! Heb zelf laatst de taartkaart gemaakt maar deze is kok weer om op te eten. Erg leuk afgemaakt Christa! groet Ela

Karin Heiloo zei

Superleuk Christa !!
Groetjes Karin XX