zondag 1 maart 2015

DT Studiolight in de SPOTLIGHT- Industrial

Hoi allemaal,

We hebben wat super nieuws op ons blog van StudioLight , namelijk in de SPOT LIGHT.

We hebben als team allemaal een Stansboek uitgekozen die net verkrijgbaar zijn ik heb gekozen voor de Industrial STANSBLOKIN09.

Dacht bij mezelf Chris daag je is uit haha ,doe een mannen kaart ,waar iedereen super veel moeite mee heeft, maar echt met dit blok is dat zo gebeurt.
Nu heb ik echt ook mijn eigen draai aan dit vel gegeven.



Als eerste heb ik het cardstock geembost met een tandwiel plaat en dit ingesmeerd met wat zilververf.
Ik had nog van dat gaas ( dakgoot beschermer haha ooit is gekocht in een budgetstore) dit goed vast geplakt in de linker hoek.


Op de kreadoe had ik van dat zilveren gaatjes plastic lint ,
De stans vellen uitgedrukt en met een distress tool de randen wat ouder gemaakt, en wat bruin beïnkt.

Zo dit op een speelse wijze geplakt op mijn kaart.
De tandwieltjes zijn van hout en heb ik ook geverfd in een zilveren kleur.




In het kadertje een stempeltje gestempeld,bedankt voor je hulp.


Uit dit stans blok worden mannen kaarten maken een piece of cake!!.
Kom ook kijken op ons Studiolight blog voor de andere creaties te zien met de andere stansblokken zeker de moeite waard om inspiratie op te doen.

XX Christa


Geen opmerkingen: