donderdag 30 april 2015

DT-Studiolight, DTDAG mdf huisjes

Hoi allemaal,

Afgelopen 10 April hadden wij in Barneveld een DTdag van Studiolight.
En daar werd de nieuwe serie Creative with Chalk aan ons getoond , en we mochten er meteen mee aan de slag.

Tja mij kennende ik zat meer te kletsen dan wat te doen hahaha, dus heb ik het project thuis afgemaakt.

Ik heb de Mdf huisjes eerst behoorlijk met lijm besmeerd en daarna zo op het SCRAPCH02 geplakt.

Ik heb het heel goed laten drogen en zo langs de randen uitgesneden met een hobbymesje.


Daarna heb ik van die strass steentjes geplakt, ze zitten in slierten aan elkaar vast, maar was een heus karwei , vooral bij de bochten en de raampjes , ik heb daar echt een voor een moeten plakken.
ik heb wel extra lijm gebruikt , onder de steentjes zit wel een laagje maar laat vaak los.

Hieronder 3 close ups van de luikjes

Bij dit luikje heb ik uit EASYCH462 de vlaggentjes en bloem gebruikt.
De kleine poesjes is een stans van Memorybox.


Bij dit luikje heb ik ook de vlaggen gebruikt uit EASYCH462
De vogeltjes komen uit het scrapvel SCRAPCH02.
De Banner zit in EASYCH459 , heb daar zelf PRRETY in gestempeld .

En een foto van mijn Kat Dribbel in het midden.



In de vlaggentjes heb ik My cat Dribbel in gestempeld .


Ik heb het luik vast gezet met een soort jute, ik vond dat even meer natuurlijke look geven.




Hij staat hier mooi te pronken , super lief toch.

XX Christa


Geen opmerkingen: