zaterdag 29 augustus 2015

DT-Studiolight- Hoera 80 Jaar!!

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik voor mijn oma heb gemaakt.
Mijn oma werd 18 augustus 80 jaar en dan moet er een hele mooie kaart komen ;).

Mijn keuze viel op de mooie LA PROVENCE lijn van Studio Light.

Ik heb de Teardrop shape van Dutch Doobadoo gebruikt voor de vorm van de kaart.

Om een kleinere vorm uit de shape te tekenen en te knippen heb ik SCRAPLP02 gebruikt de randen wat distresst en op de kaart met lijm geplakt.
Daarboven op een iets kleinere vorm ook uit de zelfde shape getekend en geknipt uit SCRAPLP01.

Ik heb voor het gaas een paarse badspons uit elkaar getrokken ,dit is zo grappig spul je kan dit ook laten smelten met bijvoorbeeld een mixed media project.


Een hart gestanst uit een Noor design stans ,deze iets schuin boven op de kaart geplakt.
Voor dat ik PROJECTLP01 op de kaart had geplakt heb ik eerst de datum, maand en jaar gestempeld van mijn oma's verjaardag , ik vond dit wel speciaal staan.



Over het project live kaartje de cijfers tachtig uit getekend en geknipt uit een shape mal van Dutch Doobadoo, met daarnaast een vlinder van Noor design gestanst uit vel SCRAPLP01.


In de ander hoek een wiel in 3D opgebouwd uit vel EASYLP481 vond dat er wel leuk bij vooral als je goed kijkt in het wiel dat je een landschap ziet met mooie bloemen.


Verder hier en daar wat mooie bloemen in de kleuren van de kaart met de ijzeren steeltjes in een krulletje gedraaid.
En natuurlijk hier en daar wat stickles stardust voor de extra glitters.

Mijn oma was er heel blij mee ze vond de kleuren ook erg mooi .
XX Christa

1 opmerking:

corryskaart zei

hoi christa
nou je oma zal zeker blij worden van deze geweldig mooie en persoonlijke kaart
groetjes corry