maandag 19 oktober 2015

DT Dutch Doobadoo- Witches night of spook and spells

Hoi allemaal, 

Halloween vind ik een leuk thema , jammer dat in Nederland er zo weinig mee word gedaan.
Ik ben gek van horror en creepy dingen , spinnen iets minder vooral als ze echt zijn haha.

Ik heb de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Label Mirror: Artikelnummer: 470.713.114 als basis genomen.

Op het gave design papier van Graphic heb ik de Dutch Doobadoo Dutch Mask Art A5 Ghosts :Artikelnummer: 470.715.044 op het papier beïnkt, een spooky achtergrondje .



De  Dutch Doobadoo Dutch Mask Art A4 Dancing Power : Artikelnummer: 470.715.802, een flowerpower girl omgetoverd in een hippe heks, heb iets de neus langer getekend.

Haar een gave spinnen jurk gegeven en de hoed zelf uitgetekend en geknipt , het haar heb ik een strookjes geknipt en iets met witte inkt erover.


Aan de zijkant zie je spoken een stans van Tim Holtz en een cake rand van spinnenwebben en een Dutch Doobadoo Dutch Paper Art A5 Black Spider: Artikelnummer: 472.950.004,boven de grote gestanste zwarte kat, ook een stans van Tim.





Verder heb ik wat gaas gebruikt, stickles voor de glittertjes en de tekst komt ook uit de Graphic serie .
Zo kun je dus de hippe flower power girls omtoveren in de jouw gekozen karakters, ik hoop een paar leuke variaties te gaan zien .
XX Christa


2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er helemaal leuk uit ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Lia vdB zei

Ik mag het ook wel hoor. Leuk om je creatie te zien!

Hartelijke groeten,
Lia