vrijdag 2 oktober 2015

GastDT Crealies! .. Almost a story.....the spider and the mermaid.

Hoi allemaal.

Blijf een beetje in de Halloween sfeer hoor, en vandaag mijn gastDT kaartjes voor Crealies.
Ook bij deze kaart het papier van Authentique gebruikt.

Ik heb de onderkant met een Snijmal van Crealies gemaakt gaaf is deze, dit is de On the Edge die no. 5.


In de hoek heb ik in het zwart uit de Decorette die no. 3  een soort van web gemaakt, heb ook iets van witte rag gebruikt , zit een lekkere dikke zwarte spin in , gelukkig dat die van plastic is anders was die er allang al geweest .


En een paar hele mooie zwarte bloemen in de linker hoek ,dit zijn de Creative Flowers die no. 16 en de blaadjes van oranje komen uit Creative Shapes die no. 16.
Verder heb ik in de bloemen een brad met een mooie glittersteen vast gezet .


De katten stempel is van Katzelkraft , lekkere chagrijn haha, gekleurd met distress inkt.



Mijn tweede kaart is opgebouwd met Studiolight design papier At the beach serie.
Op de achter grond een soort van witte tule gebruikt.


 Met de On the Edge die no. 8     heb een golvend tafereel gemaakt lijkt net of Mermaid With Sea Turtle van de Papernest dolls hier in zweeft.


De zeeplantjes heb ik gemaakt met  

  


Tussen de plantjes nog een paar parelstrengen gebruikt en doorzichtige dewdrops.
Wat houten zeepaardjes met gloss erbij geplakt.
Ook hier wat Stickles Stardust gebruikt voor het extra glittertje.


Ik vond het weer super om voor Crealies een Gast Desginer te zijn , altijd een feestje.
Bedankt Annelies !.
XX Christa

Geen opmerkingen: