woensdag 25 november 2015

DT-DutchDoobadoo-Warme Chocolade melk

Hoi allemaal , 

Vandaag een grote mok chocomelk voor jullie ;)
Ik vond het wel toepasselijk om er een chocolademelk beker van te maken tis koud weer en daar hoort gewoon warme chocomelk bij .

Natuurlijk kan je ook een opkikker mok maken met leuke soepzakjes erin.

Als eerste heb ik de 470.713.589 Dutch Doobadoo Card Art Mug overgetekend op stevig witte cardstock papier.

Dan met design papier teken je de binnenkant van de Card Art Mug over , dit stuk papier bekleed je dan de mok mee
Ik heb voor een leuke winterdesign papiertje gekozen van een oude serie van marianne design.





Het handvat heb ik eerst overgetrokken van de Card Art Mug en daarna deze iets kleiner uitgeknipt zodat je het handvat kan bekleden.

Ik heb iets meer speling gemaakt met het dicht plakken van de mok zodat je er dus bv zakjes met chocolademelk of soep ertussen kan schuiven.


Verder de mok bekleed met de bij horende plaatjes , een rand gemaakt met de 6002/2036 Winter Wishes Icecles van Noor.
Een plastic sneeuwvlok en wat wantjes, tule tussen het papier.
Het afdrukje is van La La Land craft -Hot Cocoa Marci ingekleurd met distress inkt.

Het stempel tekstje is van CC designs.


 Wat mini marshmallows erbij en smullen maar .
XX Christa 


2 opmerkingen:

Maia zei

Jahoor ik vind reacties geven ook zo gezellig, je weet hoe iedereen toch steeds weer even bezig is met een creatie dan is reactie lezen zo leuk!
Ik vind het hier op jouw blog ook zo fijn dat er bij staat hoe je het ongeveer maakt hebr.
Super leuk ook weer deze mok, die kleine wantjes er aan vind ik zo schattig, mooi ingekleurd de stempel!
De foto's zijn ook fantastisch met die hartjes marsh mellows erbij....krijg zo zin in een kopje chocomel haha.
Zi ik was weer even thuis tussen de middag,ga nu naar eencursusmet collega kleuterjuffen kijken of we er ookwat van kunnen leren.
Fijne dag en weekverder.
Groetjes Maia

Maia zei

Oeps sorry snel getypt teveel foutjes haha
Bye