donderdag 17 december 2015

DT-Kimya Bloghop!!!



Hoi allemaal,

Alweer een bloghop hier op ons Kimya blog! We gaan met deze bloghop laten zien wat je voor moois kunt maken met een pocket letter en wel in kerst of winter thema!!
Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter.Begin op het Kimya blog( hier dus) waar Miriam ook haar Pocket letter laat zien. Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.
 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een basis set van Tiets !

Dit zijn de alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:

Christa Mulder Je Bent Nu hier!!


Als je van Tiets haar Blog komt zit je op de goede weg zo niet ga naar het kimyablog om te beginnen .
Nou mijn allereerste Pocketletter.
Ik vond het echt een heel werk petje af voor de mensen die dit vaker maken, ik had op een gegeven moment het geduld niet meer zeg ik eerlijk, al die kleine frutsels haha.

De kerstpapier lijn is van Studiolight uit de Lovely Christmas collectie.
Alle kleine pockets in de goede maten gesneden.

Vind het traditionele rood en groen altijd mooi voor kerst .
Beetje goed de kleuren verdeeld en ik ben begonnen met de katjes van Katzelkraft.

Deze heb ik gestempeld en gekleurd met distress inkt, in de kleurtjes van mijn katten.


Ook wat gestanst, dit hier onder zijn de vleugels van Tim Holtz , ik vind ze geweldig.
Uit perkament papier gestanst voor het melkachtige effect, een houten ster en belletjes op de naad.



Ook de katten hebben vleugeltjes deze zijn van een stans van LaLaLand crafts.
Onder de bovenste kat, deze zit op een rietje met de rozenband eronder.
Rechts onder een houtenplak ster met bakertwine groen wit, dit om het plaatje heen gewikkeld en voorzichtig aan de achter kant vast geplakt


Aan de zijkanten van het pocketletter mapje zitten de gaatjes om evt je pocketletter in een ringband mapje te doen, alle gaatjes voorzien van tule lint en kant.

De onderkant heb ik kerstbomen van  Tim Holtz gestanst en strooi herten erop geplakt .
In de linkerhoek wat meshwired


Hieronder zie je de herten beter glimmen.


Hier mijn pocketletter nogmaals in zijn geheel .
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ene het is mijn eerste he hahaha.


De volgende hop is ESTHER, Veel plezier met HOPPEN .
XX Christa



   

   





   




 


   


   


    





15 opmerkingen:

Janique zei

Een rustgevende pocketletter! Vooral leuk dat je katten gebruikt hebt in je creatie, dat is iets wat je niet vaak terug ziet en het wel bijzonder maakt.

Anita van Merode zei

Het lijkt me ook een heel werk, ik heb er nog nooit eentje gemaakt.
Maar het is je goed gelukt hoor Christa!!! Vind hem prachtig!!!
Gr Anita

Judith zei


schitterend

saskia zei

super!! zeker met die katten zo!!

liefs Sas

Saskia van de Ven - Vink zei

Poezen, muziek, sneeuw! Helemaal gaaf!

Sapipzi zei

Oh die poezen, geweldig!!

Mieke zei

Schitterend gemaakt en weer zo anders als de rest.

Judith zei

Ik zag hem moest meteen lache, ben geen kattemens maar heb veel vrienden met katten die vinden dit vast heel geestig die zingende katten. Vind hem super gaaf geworden, mooi geheel!
Groetjes van Judith

Cinderella zei

Hoi Christa,
Wat een superleuke pocketletter.
Gezellig dat bloghoppen ik kijk mijn ogen uit met
al die leuke ideetjes.
Ik hop weer verder
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

roelie zei

ik vind je pocket letter geweldig met de poezen en vleugels er bij verwerkt in de kleuren rood groen heel mooi

gr roelie

Els zei

Erg mooi geworden weer eens iets anders met katten , !!

emsiescreaties zei

Superleuk is ie Christa! Snoepie om te bekijken!

Vigdis zei

Wat een schitterende rustige pocket letter 😀

Maia zei

Zo dat is knap voor je eerste pocket letter!
Ik heb er ook nog nooit eentje gemaakt maar ik vind deze echt fantastisch en weer eens wat anders met die leuke katjes!
Fijne feestdagen!
Groetjes Maia

Unknown zei

Ik begin in de stemming te komen.
Misschien moet ik volgend jaar maar ook dit gaan proberen.
Ook dit vindt ik mooi gemaakt.