woensdag 16 december 2015

DT Papernestdolls en Kaarten maken met Tiets!!!

Hoi allemaal,

Vandaag een tag met een van de nieuwste Skiing Ellie van The Papernest Dolls.
Zij is 10 december uitgekomen met heel veel nog meer leuke klik HIER om de collectie te zien.

En afgelopen maandag is de 7TAGS  CLUBS Bij kaarten maken met Tiets begonnen .
Vandaag ben ik aan de beurt en mijn tag bevat dus een DIGI deze is dus van The Papernest Dolls en Christine Young heeft deze voor de club gemaakt.
 Deze Digi is ook maar vanaf Vandaag 16 dec tot Zondag 20 dec te vinden op de club.
Je maakt dan een tag en doet mee met de wedstrijd .
Vanaf de maandag de 14 december is elke dag een andere opdracht die je met een tag maakt, en toen ik niet in het team zat heb ik wel is gewonnen en echt zijn hele leuke prijzen die Tiets weg gaat geven!!!
Doe mee!!!


Ik heb een 470.713.125 Shape Art Frames Label van Dutch Doobadoo gebruikt, super label om te gebruiken voor deze wedstrijden.

Het papier is van Studiolight BASISSWS205 ik heb het papier uitgeknipt zolangs de sneeuwvlokken.
Met een Crealies  on the edge stans de bergen sneeuw gestanst, zo lijkt het net of ze erover heen aan het skieën is .



Verder wat bloemen en plastic sneeuwballetjes hier en daar.
Doen jullie mee?
XX Christa

1 opmerking:

Irene zei

Hij is super leuk en wat is die stans van Crealies gaaf he, ik ben er ook zo blij mee!!

xx Ireen