maandag 1 februari 2016

DT-DUTCH DOOBADOO CHALLENGE #12- Vince!

Hoi allemaal,

Vandaag weer de eerste van de maand en dat houd in weer een super leuke sketch van Dutch Doobadoo.
Dit is de Polyester Envelop Stencil Bottle Hanger Artikelnummer: 470.713.005.

 Zoals jullie zien heb ik er een label van gemaakt in plaats van een flessenhanger.
Deze is voor Vince, een klasgenootje van mijn zoon, hij is eind februari jarig.

Uit stevig cardstock heb ik deze flessenhanger uitgetekend en geknipt.
Designpapier is van Pebbles tree house collection.
Op de eerste laag een stuk zwart tule met glitter.
Daarna de label verder aangekleed met het design papier.


Een leuke Greetingfarm stempeltje gebruikt , ingekleurd met distress inkt.
Het jongetje heeft een banner met you ik heb daar aan toegevoegd een happy-birthday boven en een to voor de you en onder zijn naam Vince .


 Aan de boven kant heb ik de super mooie Paper Art A5 Stars Artikelnummer: 472.948.005 geplakt.
Met in het midden van de sterren een pareltje.




De onderkant versiert met de supergave Craft Art Gears Artikelnummer: 479.002.001.
De randen iets beïnkt met walnutstain.
Hier en daar de sterren nogmaals gebruikt en leuke gemstones gebruikt in de kleuren van het papier.


Verder heb ik een stans van LaLa landcraft gebruikt samen met een doilie aan de zijkant.
Hier en daar wat stickles voor de glitter.


 Nu hopen of Vince hem leuk gaat vinden, hij was in ieder geval al goedgekeurd door mijn zoon haha.
Doen jullie ook weer mee met de gave sketch , kom maar kijken op het Dutch Doobadoo blog! Succes allemaal.
XX Christa

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat leuk gemaak t!
grtjs, martina
x

chrilvian zei

Leuk hoor..kan ook mooi als decoratie voor deurknop/klink

Cards en Box bij Lady M zei

wat leuk echt iets voor een jongen groetjes maartje

Tracey zei

This is fantastic Christa, I love all the details :o)
Hugs
Tracey
xx