vrijdag 23 september 2016

Someodd girl Halloween

Hoi allemaal,

Vandaag een creepy Halloween kaart voor jullie.
Zelf hou ik erg van horror films .
Ik ben een groot fan van de hit serie The Walking Dead , en deze digi van Some Odd girl Zombie Mae .

Had de kaart voor mijn vriendin Janine gemaakt , ook helemaal gek van alles wat eng is ;)

Ik heb haar gekleurd met Twinkling H2O.
Haar ogen met een transparante gloss bewerkt was niet de bedoeling maar kwam super mooi uit het gloss gaf barsten, super gaaf.


Hier onder zie je de ogen met de gloss beter.


Papier komt uit een paperpad van Graphic 45 .
Wat wondgaas gebruikt, hoop stickles voor de bling.


Wat enge plastic vieze beestjes haha, ,vlieg , spin en een duizendpoot onder aan de kaart.
Rietjes met vleermuizen kun je kopen bij Kimya, nu juist in een super leuk SETJE , de vilten doodskop is een party prikker deze gekocht in een budget winkeltje in mijn vakantie.
Verder de spoken stans van Tim Holtz en de sierlijke vleermuis van Wild rose studios.


Wat vinden jullie ervan, dit is natuurlijk zo geen cute nu haha, maar ik hou er van .
XX Christa

4 opmerkingen:

Ilona Keller van Deursen zei

Wat een heerlijk spooky kaartje en wat leuk dat je met onze Challenge mee doet op het blog van de crea chicky's
Groetjes Ilona

Ilona Keller van Deursen zei

Wat een heerlijk spooky kaartje en wat leuk dat je met onze Challenge mee doet op het blog van de crea chicky's
Groetjes Ilona

Joukje zei

Wat een geweldig mooie kaart Christa!
Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij Crea Chicky's.

Lieve groetjes Joukje

Geertje zei

Mijn eerste gedachte was spooky 😉
Hij is weer super gaaf
Leuk dat je meedoet bij crea chicky's
Groetjes Geertje