zondag 13 november 2016

DT-Clubdag project Tiets creatieve wereld

Hoi allemaal,

Gisteren hadden we weer een clubdag Tiets creatieve wereld, en als team mochten een geweldig project van Truike Bron maken, ieder in zijn eigen stijl.

Het was weer een geweldige dag, leuke mensen gesproken en gezien .
Heerlijk kunnen shoppen bij Kimya, Creatotaal en Scrapateljeetje.

Mijn thema van het Clubdag project is een winterthema, het papier van Kaisercraft is eigenlijk volop kerst maar kan natuurlijk ook winter.

De basis bestaat uit twee pallets ( Kimya tekoop)
Ik heb er vegen opgemaakt met witte gesso.

De voorkant bekleed met halve sneeuwvlokken , ooit is gekocht in tuincentrum.
Ijzere hoekjes, metalen tekst Tim Holtz.

Bloemen en sierprikkers.
Vleugeltjes ( te koop bij Kimya)


Een bevestiging met linten door de pallets heen gewoven.



Bedeltjes aan de labels ( te koop bij Creatotaal ) 
Wat bloemen en leuke glazen flesjes met bolletjes ( Kimya)


Ik heb eigenlijk alle teksten op Pinterest kunnen vinden, zoveel leuke , je tik wintersentiments in of winterquotes nou dan rollen er heel wat over je scherm hoor.



Kopjes stans is van Die-namics


Plaatje van Syta van Gelderen


Mijn man en zoon in de sneeuw , jaar 2010 .
En hier het super populaire ijspegel lint van Kimya
Aan de linkerkant ook breed lint met sneeuw bollen en een vilten sneeuwvlok ook te koop bij Kimya.
Stans vlaggentjes La-La-Land crafts

Stans van Marianne design
Sneeuwvlokbedel van Creatotaal

Plaatje uil van Syta van Gelderen .
De uil is een stans van Amy design .
Sneeuwvlokken lint van Kimya


 Sneeuwpop is een stans van Tim Holtz
Bolletjes en metallic lint Kimya.
Hartje had ik gemaakt van licht gewicht klei.


Plaatjes van Syta van Gelderen
Linten allemaal Kimya
Stans van Marianne design
Sneeuwvlokken van Crealies
Hartjes prikkers 



Penquin is een stans van X-cut.


De witte plak teksten komen uit een boekje vol winter en kerst sentiments van Me&My Bigideas deze kun je kopen bij Scrapateljeetje



 Bomen zijn Thinlits van Tim Holtz
Elfje van Marianne design


Ster, linten , vlopje van Kimya
Sneeuwvlok bedel van Creatotaal
Gaas stans is dacht ik zo snel uit mijn hoofd van Marieke.
Bloementjes lint uit eigen voorraad


Alphabeth lettertjes kun je kopen bij Scrapateljeetje.



Ik hoop dat jullie het mooi vinden , zou het leuk vinden om jullie reacties te lezen wat jullie ervan vinden :)
Heb je vragen , stel ze gewoon hoor, ik wil ze graag beantwoorden.
Liefs
XX Christa

2 opmerkingen:

Joukje zei

Hij is Geweldig mooi Christa!
Een super project, ik heb het in het echt gezien dan is ie nog mooier dan op de foto!

Lieve groetjes Joukje

chrilvian zei

mooi hoor
wat een werk