woensdag 21 december 2016

Kerstlantaarntjes

Hoi allemaal,

Een aantal weken geleden had ik deze lantaarntjes gemaakt.
Een voor mijn ouders, mijn zusje en een voor mijn oma.

Bij de action had ik van die waxine licht houders gekocht, met dat hout.
Die met het hart had ik al.

De piepschuim krans bewerkt met Gesso van Dutch Doobadoo , de lantaarntjes ook van Dutch Doobadoo uit shape getekend .
Led lichtjes in de krans gewikkeld 

Mica raampjes er voorzichtig in  de lantaarns beplakt.
Boven op een grote kerstster van Sizzix en takjes van Sizzix en Marianne design.

Houten figuurtjes erin , bij action gekocht , witte veertjes tussen de krans en lantaarn geplakt.
Brand super leuk , het batterij gedeelte zit in het stammetje dus mooi weg gewerkt.



Ziet er toch super gezellig uit.


XX Christa

1 opmerking:

Ans Gilbert zei

Hoi Christa,
ze zien er heel mooi en sfeervol uit,
groetjes,
Ans