vrijdag 3 maart 2017

Kimya Bloghop!- Friends are...


Hoi allemaal, 

Vandaag een Bloghop bij Kimya .
Het team is bezig geweest met de stroopwafelzakjes, een hele uitdaging was dit.
Kom je bij MARTINE vandaan zit je op de goede weg anders weer even terug naar het Kimya Blog

Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Dit zijn de alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:


Christa Mulder  Hier ben je NU!

Mijn uitvoering van de stroopwafelzakjes, een pocket gemaakt van de stroopwafelzakjes met daarin een kaart ook zijn daar de stroopwafelzakjes in gebruikt.

Ik heb twee stroopwafelzakjes in elkaar geschoven, wel eerst steviger gemaakt met cardstock en design papier.

Het leuke prima marketing papier geeft al beetje lente in huis dus ik dacht ik maak er een kaart in met zonnebloem zaadjes.

De voorkant bekleed met diverse lintjes.
Rietje met madeliefjes en een bijpassend kleurende doillie.
De bijtjes zijn stansen van magnolia .

Het stempeltje is van CC Designs.


Hieronder een foto waarbij de kaart uit de pocket is.


Het stroopwafelzakje eerst gevouwen zodat er meerdere ingangen komen voor de tags en zonnebloemzaadjes.
Alles bekleed zo word het goed stevig .
Een schatig stempeltje ook van CC designs gebruikt.


Hieronder zie je hoe het zakje is gevouwen.


In de sleuven wat leuke tags die ik eerst bekleed heb met papier en met een zelfklevend ringentje afgewerkt.
Een mooie sticker ,stempel en knoopje maken het af.


De binnenkant van de kaart rustig gehouden, in het stroopwafelzakje ook een zakje met zonnebloemzaden.


Op de rand met jute en tule, op het jute een lief bloemenlintje.


Zijn ze ook schattig he die rietjes.


De hop duurt tot en met  zondag  5 maart en daarna word er een winnaar bekend gemaakt.
Dus hop lekker verder naar mijn DTmaatje- MARGREET.
Veel plezier
XX


                           

25 opmerkingen:

Margreet zei

Wat leuk idee met dat bloemenzaad, echt iets voor voorjaar
Groetjes Margreet

Alice zei

wat weer leuk gemaakt ook hier is weer zo veel op te zien.
en ook weer zo anders als de andere wat ik net heb gezien.
ik ben benieuwd naar de rest. groetjes alice

martine zei

Leuk Chris! En inderdaad....die rietjes.....hihi (verlanglijstje)

Diana zei

Deze is echt mooi. Ik ben wel fan van zonnebloemen enzo hahha. Het is echt heel erg mooi geworden!

Groetjes
Diana's Creations

hobbywolk zei

Wat een super idee en wat leuk uitgevoerd

Inge Boes zei

Het leuke aan dit projectje vind ik dat het als een cadeautje is gemaakt!
en het thema van de bloemen in het hele projectje is verwerkt, weer inspiratie opgedaan.!

Groet Inge

Unknown zei

Echt heel mooi!! Mooi thema ook gebruikt! Je wordt er gelijk vrolijk van!! En dan een tag en zonnebloemzaadjes in de wafelzakjes!! Prachtig!!

Esther verloop zei

Wat een leuk idee komnu maar op met het mooie weer ik heb er zin in .

Unknown zei

Ontzettend leuk voorjaarskaartje, met een zonnig zommerse verrasing! Heel mooi gemaakt met de prachtige bijtjes,rietjes,tags, het mooie papier, de doillie en vele andere prachtige producten! Hier gaat het zonnetje spontaan van schijnen in ieders Hart! Schitterend

Channah zei

Heel leuk, een beetje erg druk voor mijn smaak, maar gelukkig smaken verschillen.

Gehaakte cadeautjes zei

Superleuk! helemaal voorjaar~!

miriam zei

lekker kleurrijk Christa ..ik voel de lente X

Wilma van Bergen zei

Wat een heerlijke voorjaarskaartjes, echt leuk idee.

Joukje zei

Wat super leuk gemaakt Christa!
Al helemaal voorjaar, het mag van mij snel komen.
Groetjes Joukje

Mieke zei

Wat een supermooie kaart en lekker kleurrijk. Ik krijg echt zin in het voorjaar!

Mieke zei

Wat een supermooie kaart en lekker kleurrijk. Ik krijg echt zin in het voorjaar!

M@rgreet zei

Een leuk idee Christa!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuk idee.
Groetjes Miranda

Crea Ankie zei


Heel origineel Christa!

Unknown zei

Wat een cadeautjes om te krijgen ❤

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Leuk gedaan. Waar haal je de inspiratie vandaan.😀groeten van JOlan Da

Esther zei

Super!🌻

grietje52 zei

bijzonder mooi,herken hier een echte Christa,je hebt zo je eigen stijl,toppie

Mieke VB zei

Heel mooi !