vrijdag 21 april 2017

Gastdesigner Kippers- Happy Mom Day

 Hoi allemaal ,

Vandaag weer een kaartje als Gastdt bij kippers, en tevens mijn laatste alweer, erg jammer maar heb het met plezier gedaan.
Deze maand is het thema Moederdag.

Ik heb een moederdag kaart gemaakt met de leuke katjes van Pennyblack


 Als eerste heb ik met de DutchDoobadoo Shape Art Label 2 een kaart uitgetekend en uitgeknipt, dit gewoon op wit cardstock.
Daarna wat vormen uitgetekend en geknipt uit het super mooie Fabscraps design papier.

De bloemen van Creative expressions bewerkt met de super leuke PSST spray , de spray geeft zo leuk glim laagje op je bloemen.


Hieronder een foto met de opbouw van de bloemen.
Je kunt er zoveel verschillende versies mee maken , erg leuk deze bloem.



Het afdrukje van Penny  Black ingekleurd met de Tansai Gambi.


De letters bewerkt met de Wink of Stella clear pen, geeft ook een mooi glimmertje aan je projecten.


In het hart Mom gestempeld, stempel van Joy designs , vind het altijd erg spannend want ja je kan dit heel snel verknallen, maar gelukt gelukkig ;)

Happy Mom day ook zelf aan elkaar gestempelt , dit zijn namelijk twee verschillende stempels wel uit de zelfde set van Joy designs.


Ik hoop dat ik jullie iets heb geinspireert met mijn moeder dag kaartjes.
Fijne dag allemaal.

Boodschappenlijst:

Geen opmerkingen: